Ébredések és egyebek

2009.03.27. 09:48

Hát, már ébredéskor tudtam, hogy ez nem az én napom lesz. Amúgy is úgy érzem magam, mint aki egy hete nem aludt, az álmaim is iszonyatosan élénkek lettek, és a legtöbb részletre, ha később is bukkan fel, tisztán emlékszem.

Az este tízkor való lefekvést nem tartom későnek, sőt, örülök, hogy eddig bírom ébren. Régebben szerettem mindig korán lefeküdni, nyolc-kilenctáján, de kora reggel mindig ébren voltam, a családból mindig én kávéztam először. Meg is ittam mind a két adagot.

De a mai reggel... Ami nagyon kellemes volt, arra ébredni, hogy párompuszit akar adni. Kávéztunk, elment dolgozni, én meg vissza az ágyba. Másfél óra múlva úgy riadtan fel, mint akit vernek. (De csak a felső szomszéd csapta a zajt, pedig tegnap egész nap csend volt, ami furcsa mostanság.)

És most jövök rá, hogy lekéstem a buszomat. El kellene mennem a polgármesteri hivatalba, de a franc, hogy annyira nem látok,hogy az órát nézzem.

Majd megyek a következővel, amivel odaérek 11-re, és csak délig van ügyfélfogadás... ennyit arról, hogy néha azt sem tudom, hol vagyok.

És mi az, hogy pénteken csak délig vannak?!

(Most el kéne jutni odáig, hogy felöltözöm, esetleg még egy kávé, mert az kell.)

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr271028675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

handmark 2009.03.27. 18:37:43

minden álom egy utazás messzire:
"Away, away in time
Every dream's a journey away
Away to a home away from care
Everywhere's just a journey away"
(Away by Nightwish)

handmark 2009.03.27. 18:48:06

egyébiránt pedig Marcus Aurelius:
"Hánynak-vetnek a külső események? Találj már rá időt, hogy valami jót tanulj, s szüntesd be az ide-oda kapkodást. De vigyázz, nehogy valami más tévelygésbe bonyolódj! Mert balgák azok, kik sürögve-forogva belefáradnak az életbe, s nincs határozott céljuk, ami felé minden törekvésüket és egész eszmevilágukat irányítanák."
(Marcus Aurelius elmélkedései, második könyv)
ő írja ezt is:
"Reggel, ha nehezedre esik a felkelés, gondolj tüstént rá: »Arra ébredek, hogy emberhez méltóan munkálkodjam. Rosszul esnék-e annak végzésére indulnom, amiért születtem, aminek kedvéért a világra jöttem? Vagy arra rendeltettem-e, hogy párnámon heverészve melengessem magam?«"
(ötödik könyv)

Komolyan, komolytalan

Az Élet, a Világmindenség, meg minden... Vélemények őszintén vagy félig őszintén, igazodván a világ igényeihez. Leckék az élet "Hogyan táncoljunk mások idegein?" című fejezetéhez, illetve kiegészítés a "Hogyan éljük túl saját magunkat" című epizódhoz. Meg ami még "eszembe" jut.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • handmark: Semmitmondó és rövidke dolgok egyáltalán létezne... (2010.11.01. 21:14) Ilyen is kell...
  • handmark: "Minden utazás valójában annyit ér, amennyit az ... (2010.06.06. 23:57) Szomjas vagyok
  • handmark: @handmark: oops. this doesn't seem to work. sorr... (2010.05.24. 16:31) Cím nélkül
  • handmark: well, when U think there's nothing left & no... (2010.03.15. 18:23) Már megint az agysejtek
  • handmark: nos, a Volán simán kikapott... :( bár szívvel-lé... (2010.02.28. 20:21) Már megint az a nyamvadt...

Hányan jelentkeznek komolytalankodásra

süti beállítások módosítása