A sok stressz

2009.12.15. 12:29

Öli az agysejteket. Az tuti, hogy jobb szer erre a célra, mint az alkohol, mert - engem legalábbis - nem álmosít, hanem felpörget. Mégis unom, szívesebben bepörögnék mondjuk egy bögre kávétól, vagy kettőtől, mint hogy végigstresszeljem a napjaim.

El is vagyok kenődve ettől... folyton, mindig, állandóan megtalálnak azok a helyzetek, hogy felmegy a vérnyomásom, elkezdek izzadni, és a gondolatok villámokként cikáznak abban a pici fejemben. Kezelni még mindig képtelen voltam megtanulni őket, így megy az idegesség.

Azt hiszem, figyelembe kéne már vennem azokat a gondolatokat, amelyek lenyugtatnának picit. Hogy vannak olyan helyzetek, amelyek végkimeneteléről nem én döntök, hanem a körülmények, vagy más egyéb tényezők, amelyeket se közvetlenül, se közvetetten nem tudok befolyásolni.

Meg hogy néha észre kéne vennem, hogy nem biztos, hogy amit az én hibámnak érzek, az biztos az én vétkem, lehet, hogy én csak áldozat vagyok, de vica versa is érvényes: áldozatnak tüntetem fel magam, de tulajdonképp én idézem elő a dolgokat.

Nyugtatnak, hogy hahó, "te nem vagy hibás, te erről nem tehetsz", de mégis, kínlódok tőle, mert tuti, hogy nekem is van benne részem. Az én pici hibám kellett ahhoz, hogy egy nagy megszülessen. "Zseni" vagyok.

Hibázni, hát, könnyebb, mint helyretenni a dolgokat. A hibát elkerülni, ember lévén, nemigen lehet. Valahogy mindig bejut egy icipici porszem a gépezetbe, és megakadnak a kerekek. Néhány keréknek egy poratom is elég.

Energiaital-kávé kombó. Magas vérnyomás rulez. Már lehűtöttem magam egy kis fagyos levegővel, most jönnek az informatika-tételek. Nyami. Jövőhéten vége. Egy vizsga és egy beadandó megírása van csak hátra. Azt hiszem, ebben fogom levezetni a stresszt. Tanulok, tanulok, tanulok, tanulok... a többi nem érdekel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr281599567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

handmark 2010.02.27. 23:02:38

well now, these times are dedicated to Richard Bach. here we go:
"Bad things are not the worst things that can happen to us. Nothing is the worst thing that can happen to us!"
and:
"Listen to what you know instead of what you fear."
aaaand:
"The more I want to get something done, the less I call it work."
so it seems quite easy: don't work just get things done. :) ;)

Komolyan, komolytalan

Az Élet, a Világmindenség, meg minden... Vélemények őszintén vagy félig őszintén, igazodván a világ igényeihez. Leckék az élet "Hogyan táncoljunk mások idegein?" című fejezetéhez, illetve kiegészítés a "Hogyan éljük túl saját magunkat" című epizódhoz. Meg ami még "eszembe" jut.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • handmark: Semmitmondó és rövidke dolgok egyáltalán létezne... (2010.11.01. 21:14) Ilyen is kell...
  • handmark: "Minden utazás valójában annyit ér, amennyit az ... (2010.06.06. 23:57) Szomjas vagyok
  • handmark: @handmark: oops. this doesn't seem to work. sorr... (2010.05.24. 16:31) Cím nélkül
  • handmark: well, when U think there's nothing left & no... (2010.03.15. 18:23) Már megint az agysejtek
  • handmark: nos, a Volán simán kikapott... :( bár szívvel-lé... (2010.02.28. 20:21) Már megint az a nyamvadt...

Hányan jelentkeznek komolytalankodásra

süti beállítások módosítása