Már megint az agysejtek

2009.10.25. 20:39

Mind a két agysejtem eléggé megviselt állapotba került. Dolgoztak eleget az elmúlt hetek folyamán, olykor túl sokat is, így ezek után azt hiszem, nem meglepő, ha a faktoringot keverem a forfetírozással. Nyami.

Mielőtt bárki megijedne, pénzügyből tanítanak ilyesmiket, és ehhez hasonló finomságokat. Nem mondom, hogy életem nagy kedvence a pénzügy, de határozottan érdekes. Na, meg a mikroökonómia. Régebben utáltam. Most meg szívom az agyamba az információtengert. A helyzet teszi? A tapasztalatok? Fene tudja... Bár nem mondom, hogy pár év munka után olyan könnyű visszaülni a sulipadba, főleg fősulipadba. De azért képes voltam 70 oldalt megtanulni köbö 4 óra (vagy picit több? Már nem emlékszem...) leforgása alatt. A maradék 30-ból átrágtam másnap reggel vagy tizenvalahányat, a többi meg ment a levesbe. Az agylevesbe. Mert noha beleolvastam, egy bötűt, annyit nem tudtam belőle. Kezdett érettségi hangulatom lenni (de rég volt már!), elkapott a félelem, az érzés, hogy én biza nem tudok semmit.

Dehogynem tudtam... sikerült ötöst írni. :P

Azóta pihi van, muszáj, mert már annyira hülye vagyok, hogy csak na, a fáradtságtól. Ma sikerült kialudni magam, előtte meg már nem is tudom, mikor aludtam 10 óránál többet.

Most még két nap szabad, de megint el kell kezdenem tanulni, jönnek az újabb zh-k. Nyammi!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr331474658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

handmark 2010.03.15. 18:23:26

well, when U think there's nothing left & no strength & no power & no goals - U R wrong, for sure.
"thought it was over this time, and we know
there's still a fire inside, and we know
we're gonna let it burn"
(Torn by Disturbed)
but what about sleeping too little? i can still remember a girl who told me she slept till almost noon & she was wearing her nightdress till the evening.... can U remember her, too? :) i loved her so much. U who kidnapped this beloved girl - take care cos i love U as well as i did love her. ;)
hugehugs

Komolyan, komolytalan

Az Élet, a Világmindenség, meg minden... Vélemények őszintén vagy félig őszintén, igazodván a világ igényeihez. Leckék az élet "Hogyan táncoljunk mások idegein?" című fejezetéhez, illetve kiegészítés a "Hogyan éljük túl saját magunkat" című epizódhoz. Meg ami még "eszembe" jut.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • handmark: Semmitmondó és rövidke dolgok egyáltalán létezne... (2010.11.01. 21:14) Ilyen is kell...
  • handmark: "Minden utazás valójában annyit ér, amennyit az ... (2010.06.06. 23:57) Szomjas vagyok
  • handmark: @handmark: oops. this doesn't seem to work. sorr... (2010.05.24. 16:31) Cím nélkül
  • handmark: well, when U think there's nothing left & no... (2010.03.15. 18:23) Már megint az agysejtek
  • handmark: nos, a Volán simán kikapott... :( bár szívvel-lé... (2010.02.28. 20:21) Már megint az a nyamvadt...

Hányan jelentkeznek komolytalankodásra

süti beállítások módosítása