Egy álom ment el

2009.03.25. 08:03

Reggel erre a hírre ébredni sokkoló. Még nem egészen tértem magamhoz, mert egyszerűen annyira kiszámíthatatlanul jött, annyira alattomos módon, hogy megérteni képtelenség.

Csak annyit szeretnék leírni, amit már többen is leírtak: legyen neki könnyű a föld, nyugodjon békében az örök jégmezőkön.

Ifj. Ocskay Gábor halála hatalmas veszteség a magyar jégkorong számára. És mikor történik? Minden magyar hokis álma, az Ő álma, az A-csoportos világbajnokság előtt.

Nyugodjon békében...

Címkék: jégkorong

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr921024036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

handmark 2009.03.25. 10:44:32

én nem tudok okosat mondani egy ilyen, az értelmen túli helyzetben. idézem Füst Milánt:
"Mire rám mutatnál: nem vagyok.
Akár a csillag, mely lefut a tétovák előtt: olyan volt életem.
Oly hamari volt csakugyan, oly gyors és hebehurgya ez a lét...
Bizony én el se tudom hinni, hogy e kuszaság,
E hegyén-hátán bennem tornyosuló összevisszaság most nyugalomra tér.
S elrendeződik-e? - felelj rá, hogyha tudsz."
(Este van)
"Igen, - szerettem egykor sokmindent: hajósok énekét,
Széditő, teljes napsütés: aranyrózsáidat...
Mi mindent szerettem, már nem tudom.
Boldog forróság volt nékem ez a földi tűz,
Átjárt, hogy megvacogtatott, borzongtam tőle s jeges éjszakát
Képzeltem hozzá... S ma már éjszakám:
Egyetlen teljességem."
(Szellemek utcája)
valóban: 3× legjobb játékos volt, 5× a legtechnikásabb, 3× a legjobb csatár, most pedig itt volt az A csoport...
"S aztán hát elment persze, - csend lett végül is e vidéken.
De a szivében is csupa csend volt már akkor, el ne feledjük s egy másik még nagyobb figyelem...

S a feje körül tompa derengés."
(Öregség)
nem feledjük a 19-est!

Komolyan, komolytalan

Az Élet, a Világmindenség, meg minden... Vélemények őszintén vagy félig őszintén, igazodván a világ igényeihez. Leckék az élet "Hogyan táncoljunk mások idegein?" című fejezetéhez, illetve kiegészítés a "Hogyan éljük túl saját magunkat" című epizódhoz. Meg ami még "eszembe" jut.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • handmark: Semmitmondó és rövidke dolgok egyáltalán létezne... (2010.11.01. 21:14) Ilyen is kell...
  • handmark: "Minden utazás valójában annyit ér, amennyit az ... (2010.06.06. 23:57) Szomjas vagyok
  • handmark: @handmark: oops. this doesn't seem to work. sorr... (2010.05.24. 16:31) Cím nélkül
  • handmark: well, when U think there's nothing left & no... (2010.03.15. 18:23) Már megint az agysejtek
  • handmark: nos, a Volán simán kikapott... :( bár szívvel-lé... (2010.02.28. 20:21) Már megint az a nyamvadt...

Hányan jelentkeznek komolytalankodásra

süti beállítások módosítása