Szomjas vagyok

2010.06.02. 21:15

Ez a félév az egyetemen nem volt sámli. Belejöttem a tanulásba rendesen, olyannyira, hogy sikerült azért ímmel-ámmal másoknak is segíteni. Néha totál rendesnek érzem magam. Múlt hét pénteken letudtam az utolsó vizsgámat is - amitől a legjobban féltem -, és egész jól sikerült, legalábbis az adott tárgyhoz való hozzállásomhoz képest. Tanultam, becsülettel, a fene essen bele, a félévem 85%-át (körülbelüli érték) az erre a tárgyra való felkészülés vitte el. Annyira megörültem, hogy átmentem, hogy ittunk... péntek este, szombat, vasárnap.

ÉS még most is tudnék. A fáradtság még mindig nem múlt el, s noha aludni nem alszom többet, azért a felszabadult időnek frissítő hatással kellene lennie. Kimerültség, és a mélyen megbúvó stressz, amit ajándékba kaptam a jó jegyekért cserébe.

Nem elég, hogy azért sikerült kiakasztanom nem csak magamat, hanem másokat is magam körül az időleges kiborulásaimmal (azért olykor még okot is adtak rá), de még több gondot okoznék magamnak. Történetesen tényleg szomjas vagyok, és az ásványvíz és a tea nem oltja ezt a szomjat. És van egy olyan érzésem, hogy az alkohol sem. Kívánom, kívánom... de azon kívül, hogy részeg lennék, nem kicsit, a szomjúság csak fokozódna.

Próbálok újra visszaszokni egy-két régi dologra, amiket sztornóztam az életemből egy pár éve; mászkálok ide-oda, még ha csak a boltba is, de ott is mindent lassan körbejárok, barátokkal a városba, még ha csak egy órácskára is, ha sulis ügyet kell intézni, nem keresek kibúvót. Menni, menni, kikapcsolni... hoz egy kis életkedvet.

Mert ez a hülye monszun is rátesz még két lapáttal a hangulatomra. Amikor mehetnék, akár kirándulni, akárhova, esik, és fúj a szél. Bezzeg, amikor folyamatosan tanulnom kellett - na akkor napsütés és meleg.

Egyszer már összejöhetne a kettő együtt: akkor legyen jó idő, amikor menni akarok. Felülni egy vonatra vagy buszra, és megnézni egy számomra eddig nem látott települést. Mondjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr952051929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

handmark 2010.06.06. 23:57:03

"Minden utazás valójában annyit ér, amennyit az ember azonközben önmagában beutazik." Sajna meg nem mondhatom, honnan s kitől származik ez az idézet. Hiába keresem akárhol, nem lelem - csupán rémlik, hogy így hangzott, hogy volt egyáltalán. Magam most érkeztem egy utazásról, de azt, hogy a belső út milyen hosszú, egyelőre nem tudom. Az utazás kényszerű volt: árvíz sújtotta borsodi településeken segítettünk a gátak építésében a lakosságnak öt napon keresztül. Vezényeltek bennünket, ám ettől függetlenül szívvel-lélekkel dolgoztunk. Az is érdekes vonatkozása e kiruccanásnak, hogy a helyiek közül néhányan olykor éjbe nyúlóan tévéztek a (még) száraz szobáikban, melyeket közeli falvakból érkezettek, az ország különböző pontjairól érkezett katonák, rendőrök, tűzoltók igyekeztek megvédeni attól, hogy a víz átvegye bennük az uralmat, őket pedig a Máltai Szeretetszolgálat és a Vöröskereszt önkéntesei segítették... Nem tudom most felsorolni. És mondom: a belső utazás sem ért még véget. Láttam tehát olyan vidéket, melyen eladdig még nem jártam.
Gondolod, hogy csupán százalékokat és érdemjegyeket kaptál cserébe? Nem hinném - s persze tudom: Te sem így gondoltad. Mindenképpen elmondom azonban, hogy egyebek mellett azt is elnyerted, hogy nagyon büszke vagyok Rád. Nézzük csak, hiszen Richard Bach egyszer ezt írta (talán még nem idéztem): "Olyan gond nincs, amely ne hozna kezében ajándékokat neked. A gondokat azért keresed, mert szükséged van ajándékaikra."
Újabb ajándék: eltűnök, hiszen ez csak egy komment akar lenni; ez nem az én blogom - hanem a Tiéd, akit nagyon szeretek s akire határtalanul büszke vagyok! De álmos is, hát keresek pár sárkányt az álmaimban.

Komolyan, komolytalan

Az Élet, a Világmindenség, meg minden... Vélemények őszintén vagy félig őszintén, igazodván a világ igényeihez. Leckék az élet "Hogyan táncoljunk mások idegein?" című fejezetéhez, illetve kiegészítés a "Hogyan éljük túl saját magunkat" című epizódhoz. Meg ami még "eszembe" jut.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • handmark: Semmitmondó és rövidke dolgok egyáltalán létezne... (2010.11.01. 21:14) Ilyen is kell...
  • handmark: "Minden utazás valójában annyit ér, amennyit az ... (2010.06.06. 23:57) Szomjas vagyok
  • handmark: @handmark: oops. this doesn't seem to work. sorr... (2010.05.24. 16:31) Cím nélkül
  • handmark: well, when U think there's nothing left & no... (2010.03.15. 18:23) Már megint az agysejtek
  • handmark: nos, a Volán simán kikapott... :( bár szívvel-lé... (2010.02.28. 20:21) Már megint az a nyamvadt...

Hányan jelentkeznek komolytalankodásra

süti beállítások módosítása